OBS - Grundet situationen med COVID-19, kan leveringstiden være lidt længere end normalt.

Handelsbetingelser

Vi, hos Jmctryk, tager naturligvis i mod dine klager og behandler dem hurtigst muligt.
Vi bestræber os på, at skabe trykke rammer for vores kunder, både her på hjemmesiden samt på vores facebook og instagram.

I tilfælde af, at du vil klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, bedes du sende den på mail til mail@jmctryk.dk. Skriv venligst KLAGE samt dit ordrenummer i emnefeltet. 

Derudover er du naturligvis beskyttet af klagemyndighederne, som du kan læse nærmere om nedenfor. 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamation gælder ikke fejl eller skade begået ved forkert betjening af produktet. 
Jmctryk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. 

Ved returnering og reklamation, sendes varen til:

Jmctryk v/Marianne Christiansen
Fårup Møllevej 2
7300 Jelling

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. 
 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, bedes i sende jeres bankoplysninger eller mobilepay-oplysninger på mail@jmctryk.dk.


Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Eventuelle returnerings-omkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@jmctryk.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (FORTRYDELSESFORMULAR)


Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Oplysninger om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning:

Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU- Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU- land. Klage indgives her- http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mail@jmctryk.dk